Skip to main content

“Obavještavamo Vas da je predmetno javno okupljanje, dozvoljeno opštim zakonskim aktima, kao jedno od zagarantovanih sloboda i prava građana Republike Srpske i BiH.”


Povodom javnog okupljanja održanog 19. januara 2014. godine koje je obuhvatalo Bogojavljensku litiju ulicama Prijedora i plivanje u rijeci Sani za krst časni, a zbog kojeg su mnoge ulice bile zatvorene za saobraćaj, Centar za mlade „KVART“ je tražio od CJB Prijedor dostavu akta kojim je ovaj skup regulisan. Iako nismo dobili navedeni akt, svakako smatramo interesantnim odgovor na naš upit. 


Napominjemo da je Prijedor poznat po mnogim zabranama javnih okupljanja koja problematizuju pitanja odnosa prema proteklom ratu i dešavanjima u Prijedoru tokom tog perioda. 

Cinizam ili ne, prosudite sami.


    

Comments

  1. Pozdrav, ja sam iz Sjedinjenih Država, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Trust pomogao vratiti joj bivšeg ljubavnika. Tijekom potrage za rješenjem došao sam u kontakt s dr. Trustom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio u roku od 48 sati. Tako sam s ovom hrabrom savjetovati svakoga tko traži način da dobije ljubavnika da kontaktira Dr. Trust na WhatsApp: {+ 14432813404} ili putem e-pošte na {placeofsolution@yahoo.com} ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik se vraća jedni drugima i zajedno odlaze u novu godinu zajedno Hvala vam još jednom Dr. Trust.

    ReplyDelete
  2. Prije svega, hvala dr. Agazara što ste mi pružili moju voljenu u roku od 48 sati. Nemam što reći osim zahvaliti se i reći da sam sretna .. Moja draga me tretira bolje i većinu svog vremena provodi sa mnom sada mi govori koliko me voli nego ikad prije. Ako imate problema sa svojim ljubavnika, obratite se liječniku Agbazaroj e-mail: (agbazara@gmail.com) ili WhatsApp +2348104102662, jer je on rješenje svih problema u odnosima

    ReplyDelete
  3. MOJE IME JE Petra Bürger OVO JE MOJA ISTINA ŽIVOTNA PRIČA:
    Kad sam pronašla dr. Ogundele, bila sam u očajničkoj potrebi da vratim muža. Ostavio me zbog druge žene, nakon što se oženio 6 godina. Moj bliski prijatelj upoznao me sa dr. Ogundeleom. Kontaktiram ga na njegovom WhatsApp-u, a on mi je rekao da će se moj muž vratiti k meni nakon 24 sata kad završim, nakon što sam pružio ono što je želio, bacio je ljubavnu čaroliju da nam pomogne da se vratimo zajedno. Nakon 24 sata kada je dao čaroliju, moj muž je počeo ponovo da mi šalje tekst i jako mi je žao zbog onoga što me je probio. Moj muž započinje da mi pokazuje ljubav i poštovanje od tog dana. Mi smo se uselili zajedno i on je bio otvoreniji prema meni nego prije i počeo je provoditi više vremena sa mnom nego prije. Otkako mi je dr. Ogundele pomogao, moj muž je vrlo stabilan, vjeran i bliži mi je nego prije. Dr Ogundele toplo preporučujem svima kojima je potrebna pomoć, problemi u vezi i tako dalje, kontaktirajte ga sa svojim Chatting WhatsApp i Viber: (+27638836445).

    ReplyDelete
  4. Prije nekoliko tjedana vidio sam ovdje komentar o dr. Agbazari i odlučio sam ga kontaktirati prema uputama, zahvaljujući ovom čovjeku što mi je pružio radost kako sam želio. Slijedio sam upute koje je on dao da vrati mog ljubavnika koji me je napustio i djecu već 3 godine, ali zahvaljujući dr. Agbazari jer su mi se vratili zauvijek i sretni smo zajedno. molimo vas da ga kontaktirate za pomoć ako imate problema u vezi putem e-pošte na: ( agbazara@gmail.com ) ILI putem WhatsAppa na: ( +2348104102662 ). I svjedočite sami.

    ReplyDelete
  5. Tako mi je drago što je moj prekinuti brak obnovljen. Prošlo je više od mjesec dana i čini se da se stvari vraćaju na svoje. Počeo se bolje odnositi prema meni i to je bio proces ozdravljenja za oboje. Noćna mora koja je trajala skoro 2 godine dok nismo prekinuli konačno je gotova. Izgleda da smo se ponovno zaljubili! Oboje smo prošlost ostavili iza sebe i pokušavamo ići naprijed - i po prvi put nakon dugo vremena, budućnost izgleda puno svjetlije. Ne mogu riječima izraziti koliko sam zahvalna dr. Oli. Čini se kao da smo konačno ponovno otkrili stvari jedno o drugome zbog kojih smo se uopće zaljubili. Sva tjeskoba i stres jednostavno su nestali. Hvala vam dr. Ola što ste spasili moj razoreni brak i vratili mi muža! Ponovno sretno živimo zajedno. Kontaktirajte ga na e-mail: drola.banjo@gmail.com i WhatsApp: +27635970874

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PRIJAVI SE NA REGIONALNI "KAMP KOZARAC 2023"

  Centar za mlade "KVART"  vas poziva na četrnaesti regionalni Kamp Kozarac  Zadovoljstvo nam je pozvati vas na četrnaesti "Kamp Kozarac" koji okuplja mlade osobe iz Bosne i Hercegovine i regiona.   Na kamp mogu da se prijave osobe od 16 do 30 godina starosti. Namjera kampa je pokretanje dijaloga o temama ratne prošlosti BiH i regiona među mladim osobama, ali i propitivanje načina na koji se pojedinačno, a i kolektivno sjećamo pomenutih dešavanja i na koji način obilježavamo mjesta stradanja.  Osim toga upoznavanje, druženje i povezivanje mladih je bitan aspekt ovog događaja.  Šestodnevni program kroz pomenute teme realizovaćemo posjetama mjesta stradanja, ali i kroz interaktivne razgovore sa aktivistima/kinjama iz naše zemlje i regiona. LOKACIJA: Kozarac, Prijedor, BiH Trajanje kampa: 03.07.-08.07.2023. Link za prijavu:  LINK ZA PRIJAVU Prijave traju do 27.06.2023. Prijavljenim učesnicima/ama koji budu primljeni na ovogodišnji kamp će biti poslani dnevni red i sve

Pogled na prošlost i njeno suočavanje iz ugla jednog srednjoškolca

  Šta je to prošlost? Za nekoga su to lijepe uspomene iz djetinjstva i mladosti, a nekome - prošlost predstavlja bol, strah i oslikava zaobilaznu temu. Može li se reći da je prošlost u stvari nešto što je prošlo? Šta ako nije prošlo? U takvim situacijama se bude različita pitanja. Nekada davno, prema onome što učimo iz historije, Balkan je bio mjesto gdje su se odvijali jako važni događaji. Ono što je nama najzanimljivije jeste Drugi svjetski rat. Drugi svjetski rat donio je nesreću i negativne posljedice u svim krajevima. Kod nas je situacija bila specifična. Ljudi različitih nacionalnih ili vjerskih pripadnosti morali su birati svoju (ponekada i tuđu) stranu. Na jednoj strani, u Drugom svjetskom ratu bili su Sile osovine (Nacistička Njemačka, Fašistička Italija, Militaristički Japan, njihovi protektorati i marionetske države). Na drugoj, prema mnogima onoj boljoj strani bili su – Saveznici (Velika Britanija, Francuska, kasnije Sjedinjenje Američke države i Sovjetski savez, dr

Poziv za učešće na Antifašističkom kampu 2023.

Centar za mlade Kvart organizuje Antifašistički kamp na Kozari i tim povodom poziva sve zainteresovane antifašistički orijentisane mlade osobe da se prijave. Kamp će se održati od 1. - 6. avgusta u Kozarcu (Prijedor), a pravo učešća imaju sve osobe iz Bosne i Hercegovine dobne starosti od 18 do 30 godina. Učesnice i učesnici će kroz šestodnevni program kampa proći mnogobrojne radionice, predavanja, obilaske spomenika, učestvovati u diskusijama, bolje će se upoznati sa političkom snagom antifašizma danas i ulogom mladih u revoluciji. Link za prijavu:   LINK ZA PRIJAVU Prijave su otvorene do 28.07.2023. Za sva pitanja i informacije pišite na  czmkvart@gmail.com   Odabrani učesnici i učesnice će biti obaviješteni najkasnije 24 časa nakon isteka roka za prijave. Troškove puta, smještaja i hrane snosi Centar za mlade Kvart. Očekujemo vaše prijave!